U skladu sa člankom 3. Zakona o fiskalnoj odgovornosti i (NN 139/10.) i člankom 1. Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11.)
Školski odbor Hotelijersko-turističke škole u Zagrebu (u daljnjem tekstu: Škola) donosi:
PROCEDURU
STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
U HOTELIJERSKO-TURISTIČKOJ ŠKOLI U ZAGREBU
Članak 1.
Ovim aktom propisuje se procedura stvaranja ugovornih obveza, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava, i sve druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno obrazovne djelatnosti u Školi, osim ako posebnim propisom ili Statutom Škole nije uređeno drugačije.
Članak 2.
Ravnatelj Škole pokreće postupak ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza koje obvezuju školu. Iskazivanje potrebe za pokretanje postupka ugovaranja nabave roba i usluga mogu predložiti svi zaposlenici u školskoj ustanovi, stručna tijela u Školi i Školski odbor, osim ako posebnim propisom ili Statutom Škole nije uređeno drugačije.
Članak 3.
Osoba koju ovlasti ravnatelj dužna je prije pokretanja postupka ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza obaviti kontrolu i izvijestiti ravnatelja da li je pribavljanje predložene ugovorne obveze u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave Škole.
Ukoliko osoba koju je ovlastio ravnatelj ustanovi da predložena ugovorna obveza nije u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave, istu predloženu obvezu ravnatelj Škole dužan je odbaciti ili predložiti Školskom odboru promjenu financijskog plana i plana nabave.
Članak 4.
Nakon što osoba koju je ravnatelj ovlastio utvrdi da je predložena ugovorna obveza u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave Škole, ravnatelj donosi odluku o pokretanju nabave odnosno ugovaranju ugovorne obveze.
Nakon provedbe nabave ili ugovaranja drugih obveza koja obvezuju školsku ustanovu, ravnatelj Škole dužan je izvijestiti Školski odbor o rezultatima koji su postignuti nabavom, odnosno ugovornim obvezama.
U skladu sa Uredbom o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti
(NN 78/11.), ravnatelj Škole potpisuje Izjavu o fiskalnoj odgovornosti na temelju sastavljenog Upitnika o fiskalnoj odgovornosti, a sve u skladu sa Zakonom o fiskalnoj odgovornosti (NN 139/10.).
Članak 5.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga ne podliježe postupku Javne nabave, odnosno nisu ispunjene zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi (NN 90/11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
-
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
Red. br |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK
|
1. |
Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radove
|
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti (nastavnici, struč.suradnici, administrativni i tehnički radnici) |
Ponuda Narudžbenica, nacrt ugovora |
Tijekom godine
|
2. |
Provjera je li prijedlog u skladu s financijskim planom/proračunom i planom nabave
|
Voditelj računovodstva |
Ako DA – odobrenje sklapanja ugovora/narudžbe Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za sklapanje ugovora/narudžbe |
2 dana od zaprimanja prijedloga
|
3. |
Sklapanje ugovora/narudžba |
Ravnatelj/ osoba koju on ovlasti |
Ugovor/narudžba |
Do 30 dana od dana odobrenja radnika na poslovima za financije i ravnatelja
|
Članak 6.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga podliježe postupku Javne nabave, odnosno ispunjene su zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi (NN 90/11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
-
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
Red. br. |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK
|
1. |
Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radove |
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti
|
Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom |
Mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave (prema Zakonu o proračunu svibanj/lipanj, u praksi srpanj/kolovoz), moguće i tijekom godine za plan nabave za sljedeću godinu
|
2. |
Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/usluga/radova |
Ako proces nije centraliziran na razini osnivača tada npr.nastavnici u suradnji s ravnateljem, knjižničarom,tajnikom ili domarom Škole. Moguće je angažirati vanjskog stručnjaka. |
Tehnička i natječajna dokumentacija |
Idealno do početka godine u kojoj se pokreće postupak nabave, kako bi se s nabavom moglo odmah započeti |
3. |
Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan/proračun |
Osoba zadužena za koordinaciju pripreme financijskog plana - najčešće voditelj računovodstva. Financijski plan trebao bi biti rezultat rada nastavnika, tajnika, računovođe koji zajedno s ravnateljem definiraju plan rada za sljedeću godinu. Financijski plan treba biti procjena financijskih sredstava potrebnih za realizaciju plana rada. Voditelj računovodstva koordinira te aktivnosti i ukazuje na financijska ograničenja, ali nikako ne definira sadržajno programe, aktivnosti i projekte niti je kasnije odgovoran/a za njihovu provedbu i ostvarivanje rezultata.
|
Financijski plan/proračun |
15. rujan
|
4. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave |
U ovoj fazi ravnatelj, treba preispitati stvarnu potrebu za predmetom nabave, osobito ako je prošlo šest i više mjeseci od pokretanja prijedloga za nabavu
|
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom |
Tijekom godine |
5. |
Provjera je li prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom/proračunom |
Voditelj računovodstva |
Ako DA – odobrenje pokretanja postupka Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za pokretanje postupka |
2 dana od zaprimanja prijedloga |
6. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem voditelja računovodstva |
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti prema planu |
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom, i odobrenjem računovodstva |
2 dana od zaprimanja odgovora iz računovodstva
|
7. |
Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi |
Zaposlenik kojeg ovlasti ravnatelj (u pravilu tajnik, ne može biti zaposlenik na poslovima za financije) |
Ako DA – pokreće postupak javne nabave Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu |
najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave |
8. |
Pokretanje postupka javne nabave |
Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti (ne može biti zaposlenik na poslovima za financije) |
Objava natječaja |
Tijekom godin |
Ova procedura objavljena je na oglasnoj ploči Škole dana ________________ i stupila je na snagu danom objave.
Klasa: 602-03/12-01
Ur.br: 251-346-02-12-
Zagreb, ________________
Predsjednik Školskog odbora:
Hano Uzeirbegović, prof.
« Prosinac 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf