preskoči na sadržaj
Kurikulumi

Kurikulum škole i kalendar rada za školsku godinu 2016./2017. Vijest ima dokument u privitku

Objavljujemo Kurikulum Hotelijersko-turističke škole u Zagrebu za tekuću školsku godinu 2016./2017., kao i kalendare rada. Kalendar održavanja ispita državne mature preuzet je sa stranica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje, a kalendar školske godine sa stranica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

  :: opširnije :: 


objavio: Maja Kralj Stančec  datum: 30. 9. 2016. 08:37

Kurikulum šk.god. 2015./2016. Vijest ima dokument u privitku

  :: opširnije :: 


objavio: Marija Gudelj  datum: 26. 10. 2015. 17:09
» Arhiva naših vijesti    
 


Kurikulum 2015./2016.

ŠKOLSKI KURIKULUM

ŠKOLSKA GODINA 2015./2016.

HOTELIJERSKO –TURISTIČKA ŠKOLA U ZAGREBU, FRANKOPANSKA 8

 

KURIKULUM

Kurikulum podrazumijeva opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje ciljeva aktivnosti.

ŠKOLSKI KURIKULUM

Pod pojmom školskog kurikuluma podrazumijevamo sve sadržaje, procese i aktivnosti usmjerene na ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja kako bismo promovirali intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj učenika. On obuhvaća osim službenih programa nastave I neformalne programe, te obilježja koja stvaraju školski imidž, kao što su kvalitetni odnosi, briga o jednakosti suprotnosti, o vrednovanju primjera koji postavljaju kriterij škole i načine na koji je ta škola organizirana i vođena. Nastavni i poučavajući stilovi snažno utječu na kurikulum i u praksi ne mogu biti odvojeni od njega.” (Alistair Ross, DES)

KARAKTERISTIKE ŠKOLSKOG KURIKULUMA:

  • težište obrazovnog procesa nije više sadržaj, već cilj i rezultat obrazovanja
  • razvoj sustava procjene i samoprocjene u obrazovanju
  • usmjerenost prema kvaliteti rezultata
  • usmjerenost na učenika i proces učenja
  • samostalnost i razvoj škole
  • stručnu samostalnost i odgovornost profesora
  • lokalna i šira podrška zajednice za učinkovit i kvalitetan obrazovni sustav

ŠKOLSKIM KURIKULUMOM UTVRĐUJE SE:

  • aktivnost, program i/ili projekt
  • nositelji aktivnosti, programa i/ili projekta
  • ciljevi aktivnosti, programa i/ili projekta
  • namjena aktivnosti, programa i/ili projekta
  • način realizacije aktivnosti, programa i/ili projekta
  • vremenik realizacije
  • predviđeni ishodi ( znanja, vještine, kompetancije)
  • detaljan troškovnik aktivnosti, programa i/ili projekta
  • način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

PODACI O ŠKOLI

Naziv: Hotelijersko-turistička škola u Zagrebu

Adresa: Frankopanska 8

Broj i naziv pošte: 10 000 Zagreb

Brojevi telefona:

Centrala: (01) 48 48 543

Učenička referada: (01) 48 48 538

Ravnateljica: (01) 48 48 546

Pedagog i voditelji: (01) 48 49 117

Broj telefaksa: (01)4848 544

E-pošta: hts-zagreb@hts-zg.t-com.hr; ured@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr

Ravnateljica: mr.sc. Marija Rašan Križanac: marija.rasan-krizanac@skole.hr

Pedagoginja: Maja Kralj Stančec,prof.: maja.kralj-stancec@skole.hr

Tajnica škole: Vesna Ivanišević Ševo, upravni pravnik: vesna.ivanisevic-sevo@skole.hr

Organizator stručne prakse: Mirko Galušić: mirkogalusic@gmail.com

Voditelj: Sandra Novaković Mihailica,prof.: sandra.novakovic-mihailica@skole.hr

Knjižničarka: Marija Gudelj, prof.: knjiznica.hts@gmail.com ; marija.gudelj6@skole.hr

Računovotkinja: racunovodstvo@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr

Internetska adresa: www.ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr

Program: Hotelijersko-turistički tehničar

Stručni suradnici: pedagoginja, psihologinja, knjižničarka

Administrativno osoblje: tajnica škole, računovotkinja, administratorica

Tehničko osoblje: domar, portir, spremačice

 

NASTAVNI PREDMETI - REDOVNA NASTAVA-Program hotelijersko-turistički tehničar

Redovna nastava provodi se prema sljedećem nastavnom planu:

 

 

r.br.

NASTAVNI PREDMET

1.r

2.r

3.r

4.r

1.

Hrvatski jezik

4

4

4

4

2.

1. strani jezik

3

3

4

4

3.

2. strani jezik

4

4

3

3

4.

3. strani jezik

2

2

2

2

5.

matematika

4

4

3

3

6.

povijest

2

2

2

/

7.

politika i gospodarstvo

/

/

2

/

8.

računalstvo

/

2

2

/

9.

tjelesna i zdravstvena kultura

2

2

2

2

10.

etika / vjeronauk

1

1

1

1

11.

povijest umjetnosti i kulturno povijesna baština

 

/

 

/

 

/

 

2

12.

geografija

/

2

2

2

13.

poslovna psihologija s komunikacijom

/

2

/

/

14.

statistika

/

/

1

/

15.

knjigovodstvo s bilanciranjem

/

/

1

2

16.

ugostiteljstvo

3

/

/

/

17.

organizacija poslovanja poduzeća

/

3

2

3

18.

turizam i marketing

/

/

/

2

19.

biologija s ekologijom

2

/

/

/

20.

prehrana i poznavanje robe

2

/

/

/

21.

gospodarsko pravo

/

/

/

2

22.

daktilografija s poslovnim dopisivanjem

2

/

/

/

23.

praktična nastava

2

2

2

2

 

TJEDNO UKUPNO

33

33

33

34

 

STRUČNA PRAKSA - godišnje

182

182

182

 

 

EKSPERIMENTALNI PROGRAM TURISTIČKE GIMNAZIJE

r.br.

NASTAVNI PREDMET

1.r

2.r

3.r

4.r

1.

HRVATSKI JEZIK

4

4

4

4

2.

STRANI JEZIK I.

3

3

3

3

3.

STRANI JEZIK II.

2

2

2

2

4.

POVIJEST

2

2

2

2

5.

ETIKA/VJERONAUK

1

1

1

1

6.

GEOGRAFIJA

2

2

2

2

7.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

2

2

2

2

8.

MATEMATIKA

4

4

4

4

9.

KEMIJA

2

2

-

-

10.

BIOLOGIJA

2

2

-

-

11.

PSIHOLOGIJA

-

2

-

-

12.

POLITIKA I GOSPODARSTVO

-

-

2

-

13.

SOCIOLOGIJA

-

-

-

2

14.

LIKOVNA UMJETNOST

2

-

-

-

15.

INFORMATIKA

2

2

-

-

16.

OSNOVE EKONOMIJE

2

-

-

-

17.

OSNOVE DAKTILOGRAFIJE NA RAČUNALU

1

-

-

-

18.

POSLOVNI STRANI JEZIK

1

1

-

-

19.

POSLOVNO DOPISIVANJE U TURIZMU

-

1

-

-

20.

TURISTIČKA KULTURA

-

2

2

-

21.

HOTELSKO POSLOVANJE

-

-

2

-

22.

KULTURNO POVIJESNA BAŠTINA U FUNKCIJI TURIZMA

-

-

2

-

23.

POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA

-

-

-

2

24.

MARKETING U TURIZMU

-

-

-

2

25.

DESTINACIJSKI MENADŽMENT

-

-

-

2

 

IZBORNI MODUL 1

 

 

 

 

26.

 STRANI JEZIK III.

-

-

2

2

27.

UVOD U ODNOSE S JAVNOŠĆU

-

-

2

-

28.

ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROFITNIM I NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA

-

-

-

2

 

IZBORNI MODUL 2

 

 

 

 

29.

POSLOVNI STRANI JEZIK I.

-

-

2

2

30.

OSNOVE RAČUNOVODSTVA

-

-

2

-

31.

STATISTIKA

-

-

-

2

 

UKUPNO SATI

 

 

 

 

 

 

32

32

32

32

 

 

 

Kurikulum Hotelijersko turističke škole u Zagrebu

Obrazovna filozofija:

Škola je mjesto/prostor/vrijeme/događaj u kojem i kroz koji  istražujemo i razvijamo (neprestano dorastamo novim izazovima) sebe i svoje okruženje
Svi smo mi škola, svi učimo i istražujemo- kroz istraživanje razvijamo i ostvarujemo sami sebe (osobni rast i razvoj) i svoje okruženje (društveni rast i razvoj).

Inspiracija za učenje (za temeljna znanja i turizam):

Društvena komunikacija
Prostori
Događaji
ICT - susret prošlosti i budućnosti
Poslovni problemi
Vizije (san ja to mogu sutra)

Kurikulum životnih mogućnosti:

Upravljanje samim sobom
Kreativno rješavanje problema
Planiranje i replaniranje karijere
Ekonomija
Rješavanje sukoba
ICT-tehnologija

Kurikulum osobnog rasta i razvoja:

Samopouzdanje - život je čudo otkrij ga u sebi
Motivacija
Komunikacija
Djelovanje

Kurikulum učenja:

Učiti kako učiti
Učiti kako slobodno misliti
Učinkovito učenje
Ozračja oduševljenja, vizije, mašte, raznolikosti, iznenađenja, učeničke inicijative, slobode

Sadržajni kurikulum:

Integrirane teme - kreativno mišljenje
Suštinska znanja, pragmatički pristup
Informacije  - komunikacije –kombinacije - rekombinacija – inovacija
Cjelokupno društvo je prostor za učenje i djelovanje
Strast vizija akcija
Početi s cjelovitom slikom - puzzle

Sustav procjenjivanja:

50% samo procjene
30% procjene vršnjaka ili kolega
20% procjene nastavnika ili nadređenoga

 

Priloženi dokumenti:
kurikulum zivotnih mogucnosti.pdf

Ostali oblici nastave

Karakteristike naše škole su:

  • Clil - program
  • Medijska kultura
  • Dramska umjetnost
  • Školski športski klub
  • DSD- prgram
  • Moodle
  • Ruski jezik
  • Novinarska grupa
  • ECDL
Kurikulum učenja o učenju

 

Temeljni cilj koji želimo ostvariti kroz  kurikulum  učenja o učenjnu  je da škola postane učeća organizacija  u kojoj svi   polaznici/učenici  i zaposlenici  kontinuirano pronalaze opći i osobni  smisao učenja.    

 

Sadržaji   učenja o učenju za školsku godinu 2009./10.:

 

UČENICI  U PROCESU UČENJA O UČENJU

-          Zašto učim

-          Učinkovito učenje - različiti procesi i motivi učenja

-          Učenje –  stavovi ,   vrijednosti  i  poduzetnička  uspješnost

-          Moja mapa učenja 

-          Kritičko promišljanje  ili kako preispitivati  znanje

RODITELJI  U PROCESU  UČENJA O  UČENJU

-          Kako učiti  uloge i izazova koje pred  roditelje  stavlja 21. Stoljeće

-          Kako učiti o potencijalima svoje djece 

-          Kako učiti  o učinkovitoj komunikaciji  u  obitelji

ZAPOSLENICI  U PROCESU UČENJA  O  UČENJU

-          Spoznajno učenje za budućnost  ili zašto  učimo

-          Ljudska raznolikost i jedinstvo  - individualno/društveno

-          Mogućnosti  znanja o znanj

 

 

 

 

 

Oglasna ploča

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji



Korisni linkovi
E-learning alati
 • Tečajevi


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju