Odabir najboljeg rada učeničkog stvaralaštva na online smotri
Autor: Marija Gudelj Racich, 26. 4. 2021.
Sukladno Pravilima i uputama za organizaciju i provedbu WorldSkills Croatia smotri u šk. godini 2020. / 2021. na mrežnim stranicama Agencije i WorldSkills Croatia objavljene su upute i poveznice za odabir najboljeg rada učeničkog stvaralaštva na online smotri.
WSC smotre 2021. organiziraju se u virtualnom okruženju i ovim putem vas pozivamo da između najboljih 5 radova svake smotre odaberete najbolji!
Na niže navedenim poveznicama možete pogledati prezentacijske video uratke kojima se predstavljaju radovi te glasati za jedan rad unutar svake smotre (glasati je moguće samo jednom po smotri):
https://www.asoo.hr/2021/04/
Online glasanje trajati će od 25. travnja 2021. do 04. svibnja 2021.
Učenici čiji radovi dobiju najveći broj online glasova osvojit će zlatnu medalju, a filmovi svih pet najboljih radova svake WSC smotre bit će prikazani na Državnom natjecanju učenika strukovnih škola – WorldSkills Croatia 2021.
Novo !!!
OBRAZOVANJE ODRASLIH
UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU
Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.
UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR
Početak nastave: listopad 2024.
Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf