Natječaj za likovno rješenje
Autor: Ljiljana Lež Drnjević, 24. 2. 2014.
NATJEČAJ
Dragi učenici, dragi zadrugari!
Objavljujemo natječaj za najbolje likovno rješenje obilježja grada Zagreba.
Propozicije:
1. motiv usko vezan uz Zagreb
2. rad izveden na papiru A4
3. rad može biti crtež, slika, kolaž, fotografija
Radovi mogu na sebi imati i prigodnu pisanu poruku koja može biti duhovita ili ozbiljna, ali prikladna za javnost. Poruka uvredljivog sadržaja bit će diskvalificirana.
Rok predaje do 15. ožujka 2014.
Predaja radova u koverti s naznakom: ZA LIKOVNO RJEŠENJE OBILJEŽJA ZAGREBA
- RADOVE PREDAJTE NA PORTI U KUTIJU - ZA NATJEČAJ -
U koverti na zasebnom papiru navedite:
1. svoje ime i prezime
2. razred
3. naslov rada
Na poleđini rada također olovkom napišite svoje ime i prezime, razred i naslov rada.
Radove će pregledati i ocijeniti službeni žiri škole sastavljen od šest članova, a koji će činiti učenici/zadrugari i nastavnici/zadrugari.
Odabranih 15 radova bit će primijenjeni na predmetima koji će predstavljati školu / zadrugu.
Novo !!!
OBRAZOVANJE ODRASLIH
UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU
Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.
UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR
Početak nastave: listopad 2024.
Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf