U skladu sa člankom 3. Zakona o fiskalnoj odgovornosti i (NN 139/10.) i člankom 1. Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11.)
Školski odbor Hotelijersko-turističke škole u Zagrebu (u daljnjem tekstu: Škola) donosi:
PROCEDURU
STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
U HOTELIJERSKO-TURISTIČKOJ ŠKOLI U ZAGREBU
Članak 1.
Ovim aktom propisuje se procedura stvaranja ugovornih obveza, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava, i sve druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno obrazovne djelatnosti u Školi, osim ako posebnim propisom ili Statutom Škole nije uređeno drugačije.
Članak 2.
Ravnatelj Škole pokreće postupak ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza koje obvezuju školu. Iskazivanje potrebe za pokretanje postupka ugovaranja nabave roba i usluga mogu predložiti svi zaposlenici u školskoj ustanovi, stručna tijela u Školi i Školski odbor, osim ako posebnim propisom ili Statutom Škole nije uređeno drugačije.
Članak 3.
Osoba koju ovlasti ravnatelj dužna je prije pokretanja postupka ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza obaviti kontrolu i izvijestiti ravnatelja da li je pribavljanje predložene ugovorne obveze u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave Škole.
Ukoliko osoba koju je ovlastio ravnatelj ustanovi da predložena ugovorna obveza nije u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave, istu predloženu obvezu ravnatelj Škole dužan je odbaciti ili predložiti Školskom odboru promjenu financijskog plana i plana nabave.
Članak 4.
Nakon što osoba koju je ravnatelj ovlastio utvrdi da je predložena ugovorna obveza u skladu sa važećim financijskim planom i planom nabave Škole, ravnatelj donosi odluku o pokretanju nabave odnosno ugovaranju ugovorne obveze.
Nakon provedbe nabave ili ugovaranja drugih obveza koja obvezuju školsku ustanovu, ravnatelj Škole dužan je izvijestiti Školski odbor o rezultatima koji su postignuti nabavom, odnosno ugovornim obvezama.
U skladu sa Uredbom o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti
(NN 78/11.), ravnatelj Škole potpisuje Izjavu o fiskalnoj odgovornosti na temelju sastavljenog Upitnika o fiskalnoj odgovornosti, a sve u skladu sa Zakonom o fiskalnoj odgovornosti (NN 139/10.).
Članak 5.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga ne podliježe postupku Javne nabave, odnosno nisu ispunjene zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi (NN 90/11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
-
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
Red. br |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK
|
1. |
Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radove
|
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti (nastavnici, struč.suradnici, administrativni i tehnički radnici) |
Ponuda Narudžbenica, nacrt ugovora |
Tijekom godine
|
2. |
Provjera je li prijedlog u skladu s financijskim planom/proračunom i planom nabave
|
Voditelj računovodstva |
Ako DA – odobrenje sklapanja ugovora/narudžbe Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za sklapanje ugovora/narudžbe |
2 dana od zaprimanja prijedloga
|
3. |
Sklapanje ugovora/narudžba |
Ravnatelj/ osoba koju on ovlasti |
Ugovor/narudžba |
Do 30 dana od dana odobrenja radnika na poslovima za financije i ravnatelja
|
Članak 6.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga podliježe postupku Javne nabave, odnosno ispunjene su zakonske pretpostavke da se provodi u skladu sa Zakonom o Javnoj nabavi (NN 90/11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
-
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
Red. br. |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK
|
1. |
Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radove |
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti
|
Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom |
Mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave (prema Zakonu o proračunu svibanj/lipanj, u praksi srpanj/kolovoz), moguće i tijekom godine za plan nabave za sljedeću godinu
|
2. |
Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/usluga/radova |
Ako proces nije centraliziran na razini osnivača tada npr.nastavnici u suradnji s ravnateljem, knjižničarom,tajnikom ili domarom Škole. Moguće je angažirati vanjskog stručnjaka. |
Tehnička i natječajna dokumentacija |
Idealno do početka godine u kojoj se pokreće postupak nabave, kako bi se s nabavom moglo odmah započeti |
3. |
Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan/proračun |
Osoba zadužena za koordinaciju pripreme financijskog plana - najčešće voditelj računovodstva. Financijski plan trebao bi biti rezultat rada nastavnika, tajnika, računovođe koji zajedno s ravnateljem definiraju plan rada za sljedeću godinu. Financijski plan treba biti procjena financijskih sredstava potrebnih za realizaciju plana rada. Voditelj računovodstva koordinira te aktivnosti i ukazuje na financijska ograničenja, ali nikako ne definira sadržajno programe, aktivnosti i projekte niti je kasnije odgovoran/a za njihovu provedbu i ostvarivanje rezultata.
|
Financijski plan/proračun |
15. rujan
|
4. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave |
U ovoj fazi ravnatelj, treba preispitati stvarnu potrebu za predmetom nabave, osobito ako je prošlo šest i više mjeseci od pokretanja prijedloga za nabavu
|
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom |
Tijekom godine |
5. |
Provjera je li prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom/proračunom |
Voditelj računovodstva |
Ako DA – odobrenje pokretanja postupka Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za pokretanje postupka |
2 dana od zaprimanja prijedloga |
6. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem voditelja računovodstva |
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti prema planu |
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom, i odobrenjem računovodstva |
2 dana od zaprimanja odgovora iz računovodstva
|
7. |
Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi |
Zaposlenik kojeg ovlasti ravnatelj (u pravilu tajnik, ne može biti zaposlenik na poslovima za financije) |
Ako DA – pokreće postupak javne nabave Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu |
najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave |
8. |
Pokretanje postupka javne nabave |
Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti (ne može biti zaposlenik na poslovima za financije) |
Objava natječaja |
Tijekom godin |
Ova procedura objavljena je na oglasnoj ploči Škole dana ________________ i stupila je na snagu danom objave.
Klasa: 602-03/12-01
Ur.br: 251-346-02-12-
Zagreb, ________________
Predsjednik Školskog odbora:
Hano Uzeirbegović, prof.
Novo !!!
OBRAZOVANJE ODRASLIH
UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU
Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.
UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR
Početak nastave: listopad 2024.
Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf