ORGANIZACIJA PRAKTIČNE NASTAVE
INFORMACIJE ZA RODITELJE
Praktična nastava u ugostiteljskim objektima se organizira na sljedeće načine:
1. PRAKTIČNA NASTAVA U UGOSTITELJSKIM OBJEKTIMA NA MORU: Škola organizira praktičnu nastavu za učenike u ugostiteljskim objektima na moru. Učenici zainteresirani za praktičnu nastavu u ugostiteljskim objektima s kojima Škola surađuje, prijavljuju se svojim nastavnicima Praktične nastave do datuma o kojem će ga obavijestiti nastavnik. Praktična nastava, u trajanju od 182 sata, organizira se tijekom ljetnih školskih praznika (do najkasnije 31.08. tekuće školske godine). Učenici će biti raspoređeni po objektima i terminima u skladu s potrebama objekata. Dodijeljene objekte i termine učenici ne mogu mijenjati zbog organizacijskih razloga. Ako se odlučite za ovakav način organizacije praktične nastave, potrebno je isprintati, ispuniti i predati:
• Suglasnost roditelja za odlazak na praktičnu nastavu u ugostiteljske objekte na moru u organizaciji škole (u prilogu). Popunjenu Suglasnost učenik/ca će predati svom nastavniku Praktične nastave.
Svi učenici će od svojih nastavnika dobiti Uputnicu koju će ponijeti sa sobom na praktičnu nastavu te dati poslodavcu da ju ispuni, čime poslodavac potvrđuje da je učenik odradio praktičnu nastavu u trajanju od 182 sata. Ovakvu ispunjenu Uputnicu će učenici predati razrednicima na početku sljedeće nastavne godine, kao dokaz o odrađenoj praktičnoj nastavi koja je uvjet za upis u narednu školsku godinu.
Učenici se trebaju pridržavati Pravila ponašanja i odijevanja na praktičnoj nastavi (u prilogu). Učenici trebaju imati važeću Sanitarnu knjižicu.
2. PRAKTIČNA NASTAVA U UGOSTITELJSKIM OBJEKTIMA U ZAGREBU I ZAGREBAČKOJ ŽUPANIJI: Škola organizira praktičnu nastavu za učenike u ugostiteljskim objektima u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji. Zainteresirani učenici se prijavljuju svojim nastavnicima Praktične nastave do datuma o kojem će ga obavijestiti nastavnik. Praktična nastava, u trajanju od 182 sata, se organizira u razdoblju od završetka tekuće nastavne godine do početka naredne nastavne godine. Učenici će biti raspoređeni po objektima i terminima u skladu s potrebama objekata. Dodijeljene objekte i termine učenici ne mogu mijenjati zbog organizacijskih razloga.
Svi učenici će od svojih nastavnika dobiti Uputnicu koju će ponijeti sa sobom na praktičnu nastavu te dati poslodavcu da ju ispuni, čime poslodavac potvrđuje da je učenik odradio praktičnu nastavu u trajanju od 182 sata. Ovakvu ispunjenu Uputnicu će učenici predati razrednicima na početku sljedeće nastavne godine, kao dokaz o odrađenoj praktičnoj nastavi koja je uvjet za upis u narednu školsku godinu.
Učenici se trebaju pridržavati Pravila ponašanja i odijevanja na praktičnoj nastavi (u prilogu). Učenici trebaju imati važeću Sanitarnu knjižicu.
3. Učenicima (odnosno roditeljima/starateljima) se daje mogućnost i SAMOSTALNOG PRONALAŽENJA UGOSTITELJSKOG OBJEKTA u kojem će učenik odraditi praktičnu nastavu. Učenici trebaju obavijestiti svog nastavnika Praktične nastave da će samostalno pronaći ugostiteljski objekt za provođenje
praktične nastave, do datuma o kojem će ga obavijestiti nastavnik. Uz to, potrebno je predati i Zahtjev za samostalnim pronalaskom ugostiteljskog objekta za odrađivanje praktične nastave (u prilogu) do datuma o kojem će ga obavijestiti nastavnik. Praktična nastava, u trajanju od 182 sata, treba biti organizirana u razdoblju od najranije kraja tekuće nastavne godine do najkasnije početka naredne nastavne godine. Ako se odlučite za ovakav način organizacije praktične nastave, potrebno je isprintati, ispuniti i predati:
• Zahtjev za samostalnim pronalaskom ugostiteljskog objekta za odrađivanje praktične nastave (u prilogu). Popunjen Zahtjev učenik predaje svom nastavniku Praktične nastave. Pri odabiru ugostiteljskog objekta roditelj treba provjeriti ima li odabrani objekt mogućnost izvođenja praktične nastave u skladu sa Zadacima koje učenici trebaju odraditi na praktičnoj nastavi u toj godini školovanja. Zadaci se nalaze u prilogu te ih je potrebno proslijediti ugostiteljskom objektu.
Ukoliko ugostiteljski objekt, u kojem će učenik odrađivati praktičnu nastavu, zatraži Ugovor o provedbi praktične nastave i vježbi (u privitku) isti je potrebno isprintati u tri primjerka, popuniti i donijeti na ovjeru u školu te u ugostiteljski objekt. Jedan ispunjeni i ovjereni primjerak zadržavaju roditelji/staratelji, jedan ostaje ugostiteljskom objektu, a jedan se donosi u školu profesoru praktične nastave.
Svi učenici će od svojih nastavnika dobiti Uputnicu koju će ponijeti sa sobom na praktičnu nastavu te dati poslodavcu da ju ispuni, čime poslodavac potvrđuje da je učenik odradio praktičnu nastavu u trajanju od 182 sata. Ovakvu ispunjenu Uputnicu će učenici predati razrednicima na početku sljedeće nastavne godine, kao dokaz o odrađenoj praktičnoj nastavi koja je uvjet za upis u narednu školsku godinu.
Učenici se trebaju pridržavati Pravila ponašanja i odijevanja na praktičnoj nastavi (u prilogu). Učenici trebaju imati važeću Sanitarnu knjižicu.
Napomena roditeljima (za sve načine organiziranja praktične nastave): Svu komunikaciju vezanu uz organizaciju praktične nastave će učenici i roditelji imati s nastavnikom Praktične nastave. Komunikacija će se prvenstveno odvijati između učenika i nastavnika Praktične nastave koji će ih na satovima Praktične nastave i putem aplikacije Teams obavještavati o koracima u provođenju organizacije praktične nastave, rokovima predaje potrebnih obrazaca kao i o roditeljskim sastancima (koji će se odvijati uživo ili putem aplikacije Teams). U želji za dobrom suradnjom, bitno nam je da učenici i Vama, i nama nastavnicima prenose informacije koje im dajemo pa se nadamo da će u tom smislu sve teći glatko. Za sve eventualne nejasnoće ili pitanja, možete se obratiti zaduženom nastavniku Praktične nastave putem mejla (koji ćemo dati učenicima).
PRILOZI*:
*Napomena: Sve obrasce koje trebate predati (Suglasnost, Zahtjev), a koji su potrebni za odabrani način odrađivanja praktične nastave (gore je navedeno kome što treba od navedenih obrazaca) trebate isprintati, popuniti i predati Školi do zadanog roka (učenik ih predaje svom nastavniku Praktične nastave) u fizičkom obliku (originali, ne slati mejlom)
SUGLASNOST roditelja za odlazak na prakticnu nastavu u ugostiteljske objekte na more u organizaciji skole.pdf
ZAHTJEV za samostalnim pronalaskom ugostiteljskog objekta za odra ivanje prakticne nastave.pdf
Zadaci koje ucenici 1. razreda trebaju odraditi na prakticnoj nastavi.pdf
Zadaci koje ucenici 2. razreda trebaju odraditi na prakticnoj nastavi.pdf
Zadaci koje ucenici 3. razreda trebaju odraditi na prakticnoj nastavi.pdf
PRAVILA PONASANJA ucenika na prakticnoj nastavi.pdf
PRAVILA ODIJEVANJA ucenika na prakticnoj nastavi.pdf
Ugovor-o-provedbi-prakticne-nastave.pdf
Novo !!!
OBRAZOVANJE ODRASLIH
UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU
Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.
UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR
Početak nastave: listopad 2024.
Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf