Obrazovni ishodi stranih jezika
Autor: Hano Uzeirbegović, 14. 10. 2009.
Obrazovni ishodi su kako slijedi
|
1.str.jezik |
2.str.jezik napr. |
2.str.jez.poč. |
3.str.jezik |
Dolazni stupanj |
A2 |
A1+ |
/ |
/ |
Nakon 2.razreda |
B1 |
A2+ prema B1 |
A1+ prema A2 |
A1+ prema A2 |
Nakon 4.razreda |
B1-B2 |
B1+ prema B2 |
A2 + prema B1 |
A2 |
OPĆI CILJEVI STRANOG JEZIKA KAO PREDMETA U HTŠ-u
Glavni cilj poučavanja usmjeren je na:
- razvoj komunikacijskih sposobnosti učenika, upoznavanje učenika sa svakodnevnim životom, običajima, kulturom, znamenitostima stranih zemalja određenog govornog područja i tolerantnim odnosom u različitim kulturnim i nacionalnim sredinama,
- stjecanje radnih navika, marljivost, odgovornost i motiviranost,
- usvajanje kulture lijepog ponašanja u školi, obitelji i na javnom mjestu, kao i
sposobnost slušanja i uvažavanja mišljenja drugog,
- osposobljavanje učenika da učestvuju u kreiranju nastavnog procesa
- razvijanje interkulturalne i komunikacijske sposobnosti,
- otklanjanje predrasuda, spremnost za razumijevanje i zanimanje za druge,
razvoj ekološke svijesti i pozitivan odnos prema prirodi, životinjama, prostoru
i kulturi stanovanja.
Da bi ostvarili navedene ciljeve učenici trebaju razviti i usvojiti:
1. Jezično znanje i sposobnost:
Učenici:
- upoznaju strani jezik jezik kroz fonetsku, morfološku, sintaksičku i
leksičku razinu,
- razvijaju sposobnost za uspješno razumijevanje, govor i pisanje.
2. Socio-lingvistička sposobnost:
Učenici:
- razvijaju produktivnu primjenu jezika,
- razvijaju sposobnost razumijevanja govornih i pisanih tekstova
3. Govorna sposobnost:
Učenici:
- razvijaju strategije za sudjelovanje u razgovoru.
- razvijaju i usavršavaju sposobnost interpretacije njemačkih govornih
i pisanih tekstova.
4. Strateška sposobnost:
Učenici razvijaju:
- sposobnost za uravnotežene izjave u slučaju nesporazuma,
- poštovanje sugovornika i konvencija.
5. Društveno-kulturna sposobnost:
Učenici:
- šire svoju komunikacijsku sposobnost izvan granica svoje zemlje,
- šire kulturu zemalja određenog govornog područja i svoje zemlje,
- razvijaju sveukupnu međukulturnu sposobnost komunikacije
6. Strategija samostalnog učenja:
- djelatnosti koje učenicima pomažu u stjecanju, očuvanju i korištenju
informacija,
- navike za pisanje domaćih uradaka,
- da obrađenu lekciju koriste kod samostalnog rješavanja zadataka,
- način uporabe rječnika, gramatičkih pregleda i drugih pomoćnih
sredstava, eventualno i elektronskih.
Vrjednovanje učeničkih postignuća:
Učenicima moraju biti poznati svi elementi i kriteriji za ocjenjivanje od početka školske godine tako da i sami mogu pratiti i ocijeniti svoje znanje.
Elementi provjere i vrjednovanja:
- razumijevanje obrađenih jezičnih sadržaja
- govorna aktivnost na planu reprodukcije u okviru obrađenih sadržaja
- govorna aktivnost na planu produkcije u okviru obrađenih sadržaja
- pismeno izražavanje
- poznavanje jezičnih zakonitosti u okviru obrađenih sadržaja
- usvojenost odabranih sadržaja iz kulture i civilizacije
- aktivnost na nastavi
Za prolaznu ocjenu potrebno je ispuniti očekivane ishode učenja, a za najvišu ocjenu potrebno je ispuniti željene ishode učenja.
Dovoljan
Ø učenik može prepoznati i dosjetiti se većine nužnih pojmova i koncepata
Ø razlikuje većinu nužnih pojmova
Ø u manjem broju slučajeva može povezati i organizirati te pojmove, ali pokazuje poteškoće u razumijevanju i primjeni te većinom ne donosi ispravne zaključke
Ø ne može analizirati i sintetizirati gradivo
Dobar
Ø učenik može razlikovati sve nužne pojmove na zadovoljavajući način
Ø može prepoznati i dosjetiti se svih osnovnih pojmova i koncepata
Ø u većem broju slučajeva može povezati i organizirati te pojmove, ali u manjem broju slučajeva pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova, ali ne donosi ispravne zaključke
Ø ne može analizirati i sintetizirati gradivo
Vrlo dobar
Ø natprosječan rezultat s bitnim nedostatcima
Ø učenik razlikuje nužne i važne pojmove
Ø može prepoznati i dosjetiti se svih nužnih pojmova i koncepata
Ø može na zadovoljavajući način povezati i organizirati te pojmove u gotovo svim slučajevima
Ø u većem broju slučajeva pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova te donosi ispravne zaključke
Ø može analizirati u sintetizirati gradivo
Odličan
Ø natprosječan rezultat uz dozvoljene manje nedostatke
Ø učenik pokazuje dubinsko znanje-vrlo visok stupanj razlikovanja nužnih i važnih pojmova
Ø može prepoznati i dosjetiti se svih važnih i vrijednih pojmova i koncepata
Ø na iznimno zadovoljavajući način može povezati i organizirati te pojmove u gotovo svim slučajevima
Ø u gotovo svim slučajevima pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova te donosi ispravne zaključke
Ø može analizirati, sintetizirati i razmatrati gradivo na originalan način
obrazovni_ishodi_A.pdf (57.33 KB)
obrazovni_ishodi_B.pdf (65.20 KB)
ucenici_ce_znati.pdf (56.14 KB)
Korelacija_drugim_predmetima.pdf (55.21 KB)
Novo !!!
OBRAZOVANJE ODRASLIH
UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU
Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.
UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR
Početak nastave: listopad 2024.
Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
STRUČNA PRAKSA
HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE
Turistička zajednica grada Zagreba
Hrvatska turistička zajednica
Primjer rada.doc
Upute za pismene radove.pdf
No title
STARTEGIJA RAZVOJA HTS 2018.-2023_.pdf